אמהות בחופשת לידה נמצאות בשלב מיוחד ומאתגר בחייהן. הן צריכות להתמודד עם השינויים הגדולים שהתינוק מביא איתו, לספק את הצרכים הרגשיים והפיזיים שלו, ולהתאקלם לשגרה החדשה. אבל בעוד הן מתמקדות בתינוק, הן לא יכולות להתעלם מהצרכים האישיים והחברתיים שלהן. לא להישאר לבד, לשתף, ליהנות ולחזור לשגרה הם חשובים לשמירה על הרווחה הנפשית והגופנית של האם, ובסופו של דבר גם של התינוק.

אחת ההזדמנויות לעשות זאת היא להשתתף בחוג ליווי התפתחותי לתינוקות ואמהות. בחוג כזה, האם יכולה להכיר אמהות נוספות שנמצאות באותו שלב בחיים, לשתף את החוויות, הדילמות והלמידה שלה, ולקבל תמיכה והערכה. התינוק, מצדו, יכול להתפתח בסביבה מעודדת ומאתגרת, לחקור את העולם החדש שלו, וללמוד כיצד להתקשר עם אחרים. בחוג ליווי התפתחותי, האם והתינוק מקבלים גם הדרכה מקצועית ומותאמת לגיל ולצרכים שלהם.

אמהות בחופשת לידה זכאיות להנות מהזמן היקר והמשמעותי הזה בחייהן. הן יכולות לעשות זאת על ידי השתתפות בחוג ליווי התפתחותי, שיאפשר להן לחוות את החיבור העמוק עם התינוק, להעשיר את הידע והמיומנויות שלהן, ולהיות חלק מקהילה של אמהות שמבינות אחת את השניה ומסייעות זו לזו. זהו ערך מוסף לא רק לעצמן, אלא גם לתינוקות, שיגדלו באושר ובביטחון.

וואטסאפ

לשיחת ייעוץ והכוונה ניתן להתקשר למספר 054-8119359

או ליצור קשר באמצעות הטופס למענה תוך 3 ימים:
מודה לך על פנייתך, אעשה את המיטב ליצור קשר בשלושה ימי עבודה הקרובים. ניתן במקרים דחופים ליצור קשר טלפוני 054-8119359.
אירעה שגיאה בניסיון לשלוח את ההודעה שלך. בבקשה נסי שוב מאוחר יותר.
וואטסאפ

מאמרים מהאתר