קצת עליי

שמי שרון מודן, מקדמת כישורי למידה בקרב ילדים ותינוקות, מלווה ילדים עם לקויות למידה, הפרעות התנהגותיות ומנחה חוגים קידום כישורי למידה וחוגים שונים.

בעלת למעלה מ10 שנות ניסיון בעבודה עם ילדים בטווח רחב של גילאים; גננת, מנחת סדנאות בוטיק של עיסוי תינוקות, מטפלת בתנועה, מנחה חוגי מוכנות למסגרת הבית ספרית, מאבחנת ומטפלת בקשיי וויסות חושי, סדנאות לאנשי הוראה והורים ועוד. הסטודיו במגע מתמקד ב:
  • חוגי מוכנות למסגרת הבית ספרית.
  • חוגים בגני ילדים.
  • טיפול בלקויות למידה וקידום כישורי למידה.
  • חוגי בית ומעגל אמהות.
  • מנחה לעיסוי תינוקות קבוצתי משולב בגישת NDFA
תחילת דרכי האקדמאית הייתה בלימודי תואר ראשון (BA) במנהל עסקים והמשך ללימודי תואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. הרחבתי את השכלתי בתחום השיווק והפרסום ולמדתי פרסום ב"הבצ'פר".
סיימתי לימודים במכללת אלבאום שם הוכשרתי כמטפלת בתנועה בשיטת אלבאום.
הכשרה במכללת כישורי למידה בהגישה הנוירו-התפתחותית תפקודית (NDFA) כמאבחנת ומטפלת בגישת NDFA.
הכשרה במכללת שיאים, אונ' תל-אביב, מדריכת ליווי התפתחותי, עיסוי תינוקות ומדריכת מעגל אמהות.
התפנית המקצועית והאישית שלי נבעה מתוך הצורך לגעת בתחום כה קרוב לליבי, שממלא אותי בהגשמה עצמית ומאפשר לי להעניק הכוונה וטיפול .
תמיד ידעתי שיש לי קשר לתחום הטיפולי, יכולת הקשבה ונתינה אך מעולם לא הייתה בי המודעות לטפח את זה ואף להפוך את זה למקצוע.
לימודיי במכללת אלבאום היו בעצם מסע בו עברתי תהליך של צמיחה אישית ופנימית, של גילוי וחקירת עצמי במישור הפיזי, הנפשי ושל מודעות המלווה אותי לכל מקום וכל הזמן.
במכללת "כישורי למידה" של רמי כץ, מצאתי מסלול שסיפק לי את מיטב התשובות והכלים לאבחן בצורה טובה יותר, לעבוד עם ילדים ולהביאם לשיפור יכולת חושית ותפקודית .
בנוסף, אני מקיימת הרצאות מבוא להורים אודות הגישה הנוירו-התפתחותית תפקודית NDFA אשר מעניקה להורים רקע על התחום והרחבת המודעות בנושא התפתחות הילד וכן מתן כלים להתמודדות עם קשיים.
אני מאמינה שלהורי הילד יש חשיבות רבה בהתפתחות של הילד. מודעותם תביא להצלחת ילדם במטרה להקל ולשפר את עתידם.
סטודיו במגע תורם לתחושת העצמה של הילד.
שרון מודן
שרון מודןמאבחנת ותרפיסטית לקידום כישורי למידה בקרב ילדים
היום אני מאמינה שאהבה לילדים יכולה להיות גם מקצוע. תמיד הייתה לי זיקה תחום הטיפולי, יכולת הקשבה ונתינה אך מעולם לא הייתה בי המודעות לטפח את זה ואף להפוך את זה למקצוע. לימודיי היו בעצם מסע בו עברתי תהליך של צמיחה אישית ופנימית המלווה אותי בדרכי ובתחום עיסוקי.

למה במגע?

"המגע הוא סוג התקשורת הראשון שהתינוק מקבל, ושפת ההתפתחות הראשונה שלו ניתנת באמצעות מגע" (אשלי מונטגו)‬

המגע הוא צורך קיומי ושפת התקשורת הראשונית. המגע הינו החוש הראשון המתפתח אצל העובר ברחם אימו. סטודיו במגע, כשמו, שם לו למטרה; ליצור אמון ומקום בטוח לילדים ולהורים במטרה לקדם התפתחות ילדים, לשפר וליעיל תפקודים, ביטחון וביצוע של הילדים וגם לטפל בלקויות קיימות.

הצצה קטנה לכיף שלנו בסטודיו במגע. הנעת הילדים ללמידה מתוך ההנאה שבתהליך.

נכון, אנחנו נהנים בסטודיו במגע, וההבנה שהטמעת הנאה תוך שימת גבולות מקדמת את התהליך ומביאה שיתוף פעולה והישגים גבוהים כי אפשרות הביטוי פתוחה להם יותר.

הורים משתפים

היי שרוני, מודה לך מאוד על שנה של לימוד והשקעה, על הגישה המיוחדת הרוך והאהבה.
א.ה. מאוד נהנתה תמיד לבוא אליך ולספוג ממך את האווירה המיוחדת הלימוד תוך כדי חוויה ומשחק, והציפייה תמיד למפגש הבא איתך. את יסודית ורצינית, רגישה ותומכת בי כהורה ובא.ה. כתלמידה מאבחנת ומטפלת בשורש הבעיה ולעומק. בעלת גישה מיוחדת וקליטה מדויקת של החוזקות תוך כדי שימוש בהן לחיזוק החולשות. א.ה. עשתה קפיצה התפתחותית ורגשית והתקדמה מאוד בזכותך ובעיקר עברה חיבור לכל נושא הלימודים בשמחה. בטוחה שתצליחי בדרכך החדשה.
אוהבים אותך המון.
ש.ה., אמא של א.ה.
שרוני יקרה, אני יכולה לשפוך על הדף אינספור סופרלטיבים, אך אעשה זאת בקצרה.
הכרנו לפני 4 שנים כאשר שימשת כגננת בגן "פז" בגבעתיים. גן בו יצרת אווירה חברית, נעימה, סבלנית וערכית בין ילדי הגן. מאז הפכת לאוטוריטה שלנו בתחומי החינוך והגידול של יואב. כשנפרדו דרכנו בפן הפורמלי, המשכנו בעזרתך מסלול "הכנה לכיתה א". תהליך מורכב שעיצב את יואבי ותרם רבות לחיזוק הפן הרגשי. קצרה היריעה מלתאר את השינוי אותו עבר יואבי בעזרתך. אישיותך הקורנת והממגנטת סחפה את יואבי למקומות נפלאים. תודה ענקית על המקצועיות, האמינות, האכפתיות, הסבלנות, החיוכים, החום והאהבה. תודה לך על הקניית ערכים בדרכי נועם. מאחלת ליואב (וגם לעצמי) דמויות פדגוגיות מאותו הסוג במהלך השנים הבאות….(כמעט בלתי אפשרי, אבל עדיין אופטימית).
אוהבים,
ימין ויואב
ימית, אמא של יואבי
שרוני,
ברצוני להודות לך על עזרתך ועל ההשקעה הרבה בבננו שגיא. שגיא הגיע אליך למפגש שבועי פרטני לקראת כיתה א', עקב המלצות רבות שקיבלנו מהורי הגן.
התרשמתי מאוד מהאכפתיות שלך, הניסיון והגישה המקסימה לילדים. שגיא אהב מאוד להגיע למפגשים וליישם גם בבית.
כהורים, הערכנו מאוד את הגישה והפעילויות המקוריות, החשיבה היצירתית והגישה לילד דרך משחקים והפעלות שאתגרו ולימדו אותו להתמודד עם הקשיים השונים אותם הוא חווה.
צר לנו מאוד שנאלצנו להיפרד ונשמח להישאר בקשר בעתיד.
משפחת צירקין
משפחת צירקין, הורי שגיא
שלחנו את בננו נדב לשרון עם חששות והרהורים. לא ידענו עד כמה יהיה מוכן לשבת איתה ולא היינו בטוחים בנחיצות התהליך כבר בגיל גן חובה. אך עד מהרה התבדו כל חששותינו. שרון הפגינה מהרגע הראשון שילוב של מקצועיות והבנת הצרכים שלנו יחד עם גישה עדינה ומכבדת. נדב לא רק שהלך למפגשים השבועיים איתה בשמחה הוא גם חזר מרוצה מהדברים שלמד ומהתקדמות שהשיג. אנחנו חושבים שהלימוד הפרטני הזה עם שרון יכול מאוד לתגבר את הידע והמיומנויות של העולים לכיתה א' ולא פחות חשוב מזה- לחזק את הביטחון העצמי שלהם וגם שלנו ההורים.
בברכה,
פרידה וצור טהון
משפחת טהון, הורי נדב
הגענו לשרון עם ילדה סופר-חכמה, תלמידת כיתה ב', שמתקשה לשבת בכיתה ולהתגייס למשימות הנדרשות מכל הילדים, ועובדת באופן אסוציאטיבי – תרגיל מפה ותרגיל משם – ובקיצור, רק מה שמעניין אותה.
מצד אחד האבחון לא הצביע על הפרעת קשב וריכוז קלאסית, ומצד שני השעמום וההתנהגות בכיתה הפריעו לבתנו (ולמורה) מאוד. שרון החלה באבחון משלה, ועבדה עם הילדה על התגייסות למשימות, התארגנות, קשר עין-יד-הלוח בכיתה, גירויים פיזיים שהיו חסרים לה, ועוד.
ההתנהגות בכיתה ובבית השתפרה פלאים. פתאום היא העתיקה את כל השאלות מהלוח, ועבדה בצורה מסודרת. שיעורי הבית שהיו לוקחים לפעמים 3 שעות תוך מריחת זמן בלתי נגמרת, התקצרו לרבע שעה…
תודה שרון שלימדת את בתנו כישורי למידה ועזרת לה ללמוד להתרכז ולהוציא את האנרגיה בדרכים אחרות.
אנו מעריכים מאוד את הכלים שהענקת לנו ומנסים לשמור עליהם בבית. בינתיים זה עובד! תודה לא פחות על הסבלנות שלך, החום והחוכמה, להתחבר לילדה ולעזור לה לעזור לעצמה בלי להרגיש שהיא סובלת מבעיה, והכל תוך משחק ושיחה נעימה.
המון המון תודה!
רוני
רוני, אמא של ע.
מפת הגעה

ליצירת קשר, שיחת ייעוץ והכוונה ניתן ליצור קשר בטופס זה.

או במספר טלפון 054-8119359

מפת הגעה